Bon dia! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Willemijn Tilman - WaarBenJij.nu Bon dia! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Willemijn Tilman - WaarBenJij.nu

Bon dia!

Blijf op de hoogte en volg Willemijn

16 Februari 2014 | Aruba, Oranjestad

Bon dia, goedemorgen! Dat is wat ik vaak zeg als ik 's morgens op werk kom.
Even een update vanuit het zonnige, warme en mooie Aruba! Het is hier nog steeds superleuk en word steeds een beetje bruiner. Wel is het oppassen dat je niet verbrandt want het gaat echt heel hard...
Een hele week is alweer voorbij gevlogen. Vorige week vrijdag was een leuke dag op stage, ik mocht namelijk queen of the accounting department zijn. Het was een soort wedstrijd waarbij elke afdeling een queen koos en deze vervolgens zichzelf in de kantine moest voorstellen en dansen e.d. Ik had hele leuke carnaval kleding aan, zie foto. Ik hou wel van die carnaval sfeer!! Heb niet gewonnen maar het was wel heel erg leuk.
Vrijdagavond zijn we op stap geweest. Het uitgaansleven is hier leuk en gezellig. We gingen naar de gusto, een niet hele grote club maar wel leuk met goede muziek. Alles sluit hier om 3 uur, dus tegen die tijd gingen we dan ook weer naar huis.
Zaterdag hebben we lekker de hele dag van de zon genoten op het strand. Ik was een beetje verbrand maar dat is in de nacht weer weggetrokken gelukkig! Zondag was er hier een "flip flop festival" bij het strand. Hier zijn we in de middag even heen geweest. Toen we thuis even hebben gegeten (restjes, haha we worden al echt studentjes) zijn we weer terug naar het festival gegaan. In de avond kwam Quintino optreden dus dat was wel leuk.
De volgende dag ging mijn wekker om half 7 weer om naar stage te gaan. De dagen zijn wel vermoeiend, elke dag stage van 8 tot 5 en op vrijdag van 8 tot 4 maar het is wel leuk en de collega's zijn heel lief.
Dinsdagavond vroeg Rita ons of we mee gingen naar een soort festival hier in de buurt, dus daar zijn we mee heen gegaan. Het was best grappig het was een soort lokaal feestje leek het waarbij ze rituelen van hier naspeelden en de carnaval na deden.
Verder zouden we afgelopen week de auto krijgen die we wilden. We hadden namelijk eerst een hele grote auto meegekregen met automaat, omdat onze auto nog niet beschikbaar was. Deze gebruikte heel veel benzine dus we wilden snel een andere. Toen we daar aankwamen was hij weer niet beschikbaar... Na heel wat gemail konden we de volgende dag een ander klein autootje krijgen dus die hebben we maar opgehaald. Toen ik donderdagavond net klaar was met douchen stonden ze ineens voor de deur met een jimny, die we dus zouden krijgen. Handig dat wij hier niks van wisten... haha maar nu rijden we rond in een knaloranje jimny, dus we vallen wel op!
Vrijdagavond zijn we weer op stap geweest met meerdere stagiaires van de Hanze. Tot 11 uur is het happy hour dus we hebben lekker cocktails gedronken. Rond half 4 waren we thuis. Gister hebben we er een stranddag van gemaakt. Vanaf 12 uur tot 5 uur hebben we op het strand gelegen, heeerlijk. In de avond zijn we uit eten geweest bij salt & pepper, een tapas restaurant. Lekker en niet duur.
Vanmorgen was ik om half 9 klaarwakker dus ik dacht ik sta maar op, heb ik ook wat aan mijn dag. Heb eerst alle was gedaan en daarna met mijn oma geskyped. Nu ga ik zometeen maar eens ontbijten en straks gaan we eerst even langs een markt en daarna gaan we weer door naar het strand.
Kortom het bevalt hier nog steeds erg goed, de mensen hier zijn heel lief en aardig en het weer is heerlijk.

Veel liefs vanuit Aruba!


  • 16 Februari 2014 - 16:18

    Kirsten Zuidersma:

    Als ik een oranje jimny zie zal ik even toeteren haha ;-)

  • 16 Februari 2014 - 16:28

    Willemijn Tilman:

    Hahah is goed, we zijn niet te missen!!

  • 16 Februari 2014 - 16:52

    Trijn De Jonge:

    Hallo Willemijn.leuk dat je het zo naar je zin hebt.ook nog een beetje vakantie gevoel erbij en met die lekkere temperetuur beter als hier. Die oranje auto past wel bij jullie met schaatsen is het ook weer helemaal oranje1500m dames 1.2.3.4.
    Heel veel plezier. We wachten op je volgende bericht.groetjes Hilbrand en Trijn

  • 16 Februari 2014 - 18:59

    OMA:

    HALLO WILLEMIJN


    LEUK DAT REISVERSLAG WIJ HEBBEN VANMIDDAGWEER GENOTEN VAN HET SCHAATSEN GA JEMET DE AUTO NAAR HET WERK JE MOET MAAR NIET NAAR MIJN FOUTEN KIJKEN IK KIJK UIT NAAR HET VOLGENDE VERSLAG GROETJES OMA

  • 17 Februari 2014 - 16:32

    Joke Hofstra:

    Hoi Willemijn, wat leuk te lezen dat je stage loopt op Aruba. Geniet ervan. Je zult er vast een leuke en goede tijd hebben. Hartelijke groeten uit Annen van Lyckele en Joke Hofstra

  • 18 Februari 2014 - 13:06

    Willemijn Tilman:

    Hallo Trijn, Hilbrand en Oma! Haha de auto past inderdaad goed. Van het schaatsen hoorde ik al ja, goed hoor. Ik ga inderdaad met de auto naar stage. Jullie zullen snel een nieuw verslag van mij zien verschijnen. Groetjes Willemijn

  • 18 Februari 2014 - 13:08

    Willemijn Tilman:

    Hoi Joke en Lyckele. Heel leuk en lief een berichtje van jullie te krijgen. Ik ga er zeker van genieten! Groetjes Willemijn

  • 23 Februari 2014 - 22:29

    Alletta:

    He willemijn ,
    Leuk man zo,n opvallend autootje makkelijk om te vinden.
    Wat heerlijk om wakker te worden met dat mooie weer geniet er maar lekker van.
    gr ons allemaal

  • 24 Februari 2014 - 13:43

    Willemijn Tilman:

    Ja dat is wel handig, we moeten gewoon zoeken naar de knaloranje jimny, haha. Dankjewel, groetjes daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willemijn

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 3598

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 02 Juli 2014

Aruba: one happy island!!

Landen bezocht: